مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:402023-01-03حوادث

بازداشت مرد نظامی نما در شمال تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با لباس نظامی اقدام به زورگیری و کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در توضیح جزییات این خبر گفت:روز گذشته ماموران کلانتری قائم از طریق تماس های شهروندان متوجه شدند که فردی با پوشیدن لباس یکی از ارگان های نظامی کشور اقدام به فروش تجهیزات نظامی در محدوده لشگرک کرده است.

در همین راستا نیز به نشانی اعلامی اعزام شده و متهم را در حالی که در حال تهدید کردن یکی از شهروندان بود شناسایی و دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد که این فرد نظامی نبوده و در هیچ یک از ارگان های نیروهای مسلح مشغول به فعالیت نیست.

این فرد بدون داشتن کارت شناسایی، صرفا با پوشیدن لباس فرم و نصب آرم و علائم سرگردی و حمل تجهیزات نظامی در سطح شهر تردد کرده بود.

همچنین در بررسی سوابق متهم نیز مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیشتر با همین عنوان مجرمانه به دفعات مختلف دستگیر شده و به زندان هم رفته است.

وی با بیان اینکه این فرد در پوشش فروش تجهیزات نظامی و نیز با تهدید شهروندان اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از آنان کرده بود، گفت: با دستور قضایی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مرد نظامی نما در شمال تهران

بازداشت مرد نظامی نما در شمال تهران