مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:152023-01-03اقتصادي

مقاومت شدید نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی استان مرکزی در مقابل فروش اموال مازاد


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: مدیران ارادات و نمایندگان مجلس در مقابل فروش اموال مازاد مقاومت شدیدی دارند.

- مقاومت نمایندگان مجلس و مدیران استان مرکزی در برابر فروش اموال مازاد ایسنا/مرکزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: مدیران ارادات و نمایندگان مجلس در مقابل فروش اموال مازاد مقاومت شدیدی دارند.

سعید ملااسماعیلی سیزدهم دیماه 1401 در پانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با تاکید بر اینکه مشکل منابع در استان وجود ندارد، اما با مشکلات مدیریتی روبرو هستیم، اظهار کرد: باید در بخش پروژه های سرمایه گذاری که شامل 65 پروژه در استان می شود، کار کرد.

البته اقدامات بسیاری صورت گرفته، اما به نتیجه ملموس نمی رسیم.

وی تصریح کرد: برخی از دستگاه ها به حوزه گردشگری ورود کرده اند که به هیچ عنوان در زمره وظایف اجرایی آنها نبوده است و پروژه با 40 درصد پیشرفت باقی مانده است.

ملااسماعیلی با بیان اینکه اخیرا طبق دستور مقام معظم رهبری و سران قوا، هیاتی 7 نفره در تهران با اختیارات تام تشکیل شده است که تمامی اموال مازاد دستگاه های اجرایی شناسایی و به صورت قسطی یا 10 درصد زیر قیمت پایه فروخته می شود، گفت: مقاومت بسیار شدیدی را در این حوزه توسط دستگاه های اجرایی شاهدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت شدید نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی استان مرکزی در مقابل فروش اموال مازاد

مقاومت شدید نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی استان مرکزی در مقابل فروش اموال مازاد