مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:102023-01-03اقتصادي

نظارت بر میدان میوه و تره بار شیراز تشدید می شود


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز اعلام کرد که نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره بار این کلانشهر با استقرار یک شعبه از تعزیرات حکومتی در آن سازمان، - تشدید خواهد شد.

پژمان شفیعی سه شنبه 13 دی با یادآوری اینکه قریب به 20 سال از استقرار میدان مرکزی میوه و تره بار در ورودی شرقی شهر شیراز به عنوان اصلی ترین و مهم ترین مبدا ورود محصولات و فرآورده های کشاورزی و باغی به این شهر می گذرد، به خبرنگاران گفت: عملکرد این مرکز تجاری-خدماتی به دلیل نقش کلیدی آن در تأمین و قیمت گذاری میوه و تره بار مورد نیاز شهروندان شیرازی و اقتصاد شهر شیراز، بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی و توسط کمیته ای متشکل از نمایندگان اتحادیه صنف بارفروشان میوه و تره بار شیراز، اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره بار شیراز، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سازمان تعزیرات حکومتی انجام می شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: یک شعبه از سازمان تعزیرات حکومتی برای نظارت مستقیم بر گران فروشی، کم فروشی، عرضه محصولات فاقد کیفیت و ارائه فاکتور به هنگام فروش محصولات در ساختمان اداره میدان مرکزی مستقر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر میدان میوه و تره بار شیراز تشدید می شود

نظارت بر میدان میوه و تره بار شیراز تشدید می شود