مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:582023-01-03اجتماعي

ورود سامانه بارشی طی دو روز آینده به همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی طی دو روز آینده به همدان خبر داد و گفت: همدان با دمای زیر 12 درجه سردترین نقطه استان طی دو روز گذشته بود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از ورود سامانه بارشی به استان طی دو روز آینده خبر داد و اظهار کرد: با ورود این سامانه بارشی شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه همدان این روزها سرمای پایداری را تجربه می کند افزود: دیشب همدان شب سردی را پشت سر گذاشت که دمای آن به 12 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه به دلیل پایداری هوا و وارونگی دما شاهد افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی استان هستیم بیان کرد: طبق بررسی نقشه های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط طی 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و برودت هوا پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 37 میلیمتر بارش در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد کاهش یافته است.

باقری شکیب یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته در استان، شهرهای همدان و بهار با 12 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه بود که دمای شهر همدان بین صفر و 12 درجه زیر صفر در نوسان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی طی دو روز آینده به همدان

ورود سامانه بارشی طی دو روز آینده به همدان