مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:302023-01-03سياسي

«علی رضا» از امروز بر صحنه تئاتر مشهد


نمایش «علی رضا» به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محمد جهانپا از امروز، 13 دی ماه تا پایان ماه در سالن استاد نوری حوزه هنری خراسان رضوی روی صحنه می رود.

- ایسنا/خراسان رضوی نمایش علی رضا به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محمد جهانپا از امروز، 13 دی ماه تا پایان ماه در سالن استاد نوری حوزه هنری خراسان رضوی روی صحنه می رود.

این نمایش که روایتی از زندگی شهید علیرضا عاصمی، فرمانده گردان تخریب در دوران دفاع مقدس است؛ تولید دفتر تئاتر حوزه هنری خراسان رضوی است که به همت گروه هنری جلوه هشتم آماده اجرا شده است.

شهید عاصمی که بیش از هرچیز با نوآوری های خلاقانه اش در عملیات تخریب، تحقیقات و نمونه سازی و تولید انبوه برخی از تجهیزات تخریب شناخته می شود، یکی از رادمردان پایدار ایران اسلامی بود که مهارت مسأله یابی و راهکارسازی برای حل آن را در حیطه تخصصی خود داشت و آن را در آموزش و نگارش کتاب های تجربه نگاری به ظهور درآورد.

در علی رضا بازیگرانی چون محمد تقی نژاد، جلال کریم زاده، امیراحسان امیرپور، سارا نجاتیان، علی ضمیری، نازیلا نوروزی، نیما پسندیده، امیر سرداریان، عادله دامغانی، پویا زمانی راد و معراج حقیقی به ایفای نقش پرداخته اند و آهنگسازی، طراحی گریم، صحنه و نور آن را به ترتیب مهدی حسنی، آناهیتا موسوی، مهدی شریفی و محمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی رضا» از امروز بر صحنه تئاتر مشهد

«علی رضا» از امروز بر صحنه تئاتر مشهد