مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:152023-01-03اجتماعي

نمایشگاه آثار هنری آموزش دهندگان و سواد آموزان در دهدشت افتتاح شد


دهدشت_ رییس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته سواد آموزی، آموزش دهندگان و سواد آموزان دست ساخته های سنتی و آثار هنری خود را به نمایش گذاشتند.

- فریدون فاطمی در حاشیه افتتاح آثار و دست ساخته های آموزش دهندگان و سواد آموزان تحت پوشش حوزه نهضت سواد آموزی کهگیلویه در گفتگو با مهر ، افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته سواد آموزی، دست ساخته های سنتی و غذاهای محلی و بومی در مرکز یادگیری محلی حضرت زهرا (س) دهدشت به نمایش گذاشته شد.

وی این نمایشگاه را بسیار با کیفیت و ارزشمند خواند و تصریح کرد: هر کسی از این نمایشگاه بازدید کند با بخشی از فرهنگ بومی در حوزه دست ساخته ها آشنا می شود که هر کدام نمادی از فرهنگ بومی و اصیل ما را به نمایش می گذارند.

فاطمی پخت غذاها را بیانگر هنر دستی بانوان در حوزه آشپزی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه و آثار به نمایش گذاشته ظرفیت انتقال و آموزش این هنر را به دیگران دارد و قابلیت تولید در سطح گسترده تری را دارد تا زمینه اشتغال را فراهم آورند.

وی غذاهای سنتی کهگیلویه به لحاظ کیفیت و سلامت را بسیار ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: مواد تشکیل دهنده این غذاهای طبیعی، بومی از غنای ویتامینی خوبی برخوردار و با ذائقه مردم این منطقه سازگار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه آثار هنری آموزش دهندگان و سواد آموزان در دهدشت افتتاح شد

نمایشگاه آثار هنری آموزش دهندگان و سواد آموزان در دهدشت افتتاح شد