مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:052023-01-03اجتماعي

حجم بالای ترددها در معابر شهر تهران


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: طرح جناغی به منظور نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح سه شنبه سیزدهم دی ماه 1401 گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک هستند.

وی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

شریفی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم بالای ترددها در معابر شهر تهران

حجم بالای ترددها در معابر شهر تهران