مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:302023-01-03پزشكي

نیمی از جمعیت استان مرکزی باید واکسن کرونا بزنند، ولی از مراجعه خبری نیست!


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در حال حاضر قریب به نیمی از جمعیت استان واجد شرایط دریافت واکسن دُز اول، دوم، سوم و یا چهارم هستند و نوبت تزریق واکسن های کرونای آنها فرا رسیده است، - نیمی از جمعیت استان مرکزی باید واکسن کرونا بزنند، ولی از مراجعه خبری نیست! ایسنا/مرکزی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در حال حاضر قریب به نیمی از جمعیت استان واجد شرایط دریافت واکسن دُز اول، دوم، سوم و یا چهارم هستند و نوبت تزریق واکسن های کرونای آنها فرا رسیده است، اما متاسفانه مراجعه نکرده اند.

دکتر علی علیمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشاهده سویه های جدیدی از بیماری کووید 19 در کشور بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از سویه های جدید کروناویروس در استان مرکزی مشاهده نشده اما موارد مثبتی در برخی نقاط کشور به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه سویه جدید XBB کرونا زیرگروهی از اُمیکرون است، افزود: قدرت سرایت و انتقال XBB از سویه های گذشته بسیار بالاتر بوده و بیشتر با علائم گوارشی و تنفسی فوقانی نظیر سرماخوردگی و آنفلوآنزا دیده می شود و چون هنوز ماهیت سویه جدید دیده نشده است به نظر می رسد علائم تحتانی تنفسی درگیری خیلی جدی نداشته نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از جمعیت استان مرکزی باید واکسن کرونا بزنند، ولی از مراجعه خبری نیست!

نیمی از جمعیت استان مرکزی باید واکسن کرونا بزنند، ولی از مراجعه خبری نیست!