مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:202023-01-03اقتصادي

تشکیل تعاونی بستری مناسب برای تقویت اشتغال روستایی در بهار


فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه تشکیل تعاونی بستری مناسب برای تقویت اشتغال روستایی در بهار است، گفت: روستاهای شهرستان در حوزه ها کارآفرینی پتانسیل ویژه ای دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح اله نباتی شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات اشتغال بانوان شهرستان بهار با حضور مدیران استانی و شهرستانی و جمعی از بانوان کارآفرین شهرستان بیان کرد: هر یک از روستاهای شهرستان بهار پتانسیل های بسیار خوبی در تولید یک محصول دارند که آموزش آن به سایر روستاها از نقش مؤثری در اشتغال و کارآفرینی دیگر روستاها برخودار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به اقشار مختلف جامعه به ویژه به حوزه بانوان در بحث کارآفرینی، اشتغال، جمعیت و فرزند آوری و مقام و منزلت بانوان دارد، اظهار کرد: تأکیدات مکرری را مقام معظم رهبری در رابطه با قشر بانوان جامعه داشته و دارند و همواره بانوان را رأس پیشرفت بسیاری از امور و شغل مادری را برترین شغل ها برای این قشر می دانند.

نباتی با اشاره به اینکه 50 درصد جامعه را قشر بانوان تشکیل داده اند، گفت: قشر بانوان همواره توانمندی، ظرافت و هنرمندی خاص خود را در هر کاری دارند که به همین دلیل تصمیم گرفتیم چنین جلسه ای برای ارتقا جایگاه بانوان در حوزه اشتغال و کارآفرینی شهرستان با حضور بانوان فعال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تعاونی بستری مناسب برای تقویت اشتغال روستایی در بهار

تشکیل تعاونی بستری مناسب برای تقویت اشتغال روستایی در بهار