مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:002023-01-03سياسي

10 توصیه سردار سلیمانی به فرمانده حوزه بسیج یک منطقه مرزی


سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سال 1370 در ماموریت کاری به شهرستان مرزی سربیشه و در قالب دست نوشته ای، 10 توصیه را برای فرمانده حوزه بسیج عشایری دُرح مطرح کرد که از آن به عنوان منشور اخلاقی و مدیریتی یاد می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سال 1370 در ماموریت کاری به شهرستان مرزی سربیشه و در قالب دست نوشته ای، 10 توصیه را برای فرمانده حوزه بسیج عشایری دُرح مطرح کرد که از آن به عنوان منشور اخلاقی و مدیریتی یاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، دوشنبه شب 12 دی با بیان این روایت از سفر سردار دلها به شهرستان مرزی سربیشه گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه 70 که فرماندهی قرارگاه شرق را به عنوان یکی از هشت قرارگاه عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عهده داشت، برای یک ماموریت کاری ویژه در استان های خراسان و سیستان و بلوچستان و به صورت غیرمترقبه به سربیشه آمد.

وی افزود: سردار سلیمانی با آن روحیه جهادی که داشت در این سفر، ضمن بازدید از منطقه دُرح و گفت و گو با مردم منطقه، با رویکرد مردمداری و مردم یاری خدمات خوبی را با استفاده از ظرفیت سپاه ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 توصیه سردار سلیمانی به فرمانده حوزه بسیج یک منطقه مرزی

10 توصیه سردار سلیمانی به فرمانده حوزه بسیج یک منطقه مرزی