مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 23:552023-01-02سياسي

سردار سلیمانی با نابودی داعش موجب عظمت اسلام شد


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رشادت های فرمانده برجسته محور مقاومت، گفت: شهید سلیمانی با ریشه کن کردن داعش موجب مجد و عظمت اسلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله سلگی امشب در یادواره 470 شهید نوشهر و سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی که در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:حاج قاسم مصداق رهبان اللیل و اسد فی النهار و جمع اضداد، اهل خشّیت و محبت بود، با صلابت در برابر دشمنان و مهربان مقابل مردم و یاران می ایستاد.

‏وی در تشریح صفات بارز سردار دل ها افزود: سخنرانی های حاج قاسم در مرز بُغض و گریه بود و به گواهی و اعتراف غربی ها کاریزماتیک ترین فرمانده نظامی تاریخ معاصر به شمار می رفت و تقدیر الهی اینگونه رقم خورد که به دستور شقی ترین انسان زمان یعنی ترامپ به شهادت برسد.

سلگی با اشاره به خدمات برجسته شهید سلیمانی، یادآور شد: حاج قاسم هنر مقاومت را به آزادگان منطقه آموخت، مقاومت را برای آنان بومی کرد و مرزهای عقیدتی ما را تا کنار مرزهای اسراییل توسعه داد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، تصریح کرد: حاج قاسم ناجی نوامیس ملت های خاورمیانه از دست آدمخواران داعش بود دختران این سرزمین بدانند که حاج قاسم برای عزتمند ماندن آنان تکه تکه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی با نابودی داعش موجب عظمت اسلام شد

سردار سلیمانی با نابودی داعش موجب عظمت اسلام شد