مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 22:502023-01-02اقتصادي

آزادسازی 400 محکوم مالی و جرایم غیرعمد در اردبیل


نایب رییس ستاد دیه استان اردبیل گفت: 400 محکوم مالی و جرایم غیرعمد از اول سال تاکنون با بیش از مبلغ محکومیت 100 میلیارد تومان آزاد شده است.

- یوسف خدادادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ستاد دیه استان اردبیل هر سال مبالغی را برای آزادسازی این زندانیان از محل کمک های خیرین و منابع داخلی اختصاص می دهد، اظهار کرد: 400 محکوم مالی و جرایم غیرعمد از اول سال تاکنون با بیش از مبلغ محکومیت 100 میلیارد تومان آزاد شده است.

وی افزود: همزمان با سومین سالگرد درگذشت سردار سلیمانی خیران اردبیلی زمینه آزادسازی 66 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند که کل مبلغ محکومیت این زندانیان مالی و جرایم غیرعمد بیش از 30 میلیارد تومان است.

نایب رییس ستاد دیه استان اردبیل خاطر نشان کرد: بخشی از جرایم مالی با گذشت شکات، بخشی با تسهیلات بانکی و بخشی با کمک های بلاعوض ستاد دیه استان، ستاد دیه کشور و مشارکت سپاه حضرت عباس (ع) جمع آوری شده است.

خدادادی ادامه داد: درصدد هستیم این اقدام خداپسندانه را در جامعه به یک اصل نهادینه و فراگیر تبدیل کنیم و مشکلات جامعه را به حداقل برسانیم که این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 400 محکوم مالی و جرایم غیرعمد در اردبیل

آزادسازی 400 محکوم مالی و جرایم غیرعمد در اردبیل