مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:502023-01-02بين الملل

واکنش دولت سوریه به تجاوز بامدادی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق


دولت سوریه در واکنش به حمله بامداد روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق، خواستار اقدام فوری سازمان ملل برای مجازات اسراییل و تضمین عدم تکرار حملات آن به سوریه شد.

- دولت سوریه در واکنش به حمله بامداد روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق، خواستار اقدام فوری سازمان ملل برای مجازات اسراییل و تضمین عدم تکرار حملات آن به سوریه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت سوریه با ارسال دو پیام به رییس شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل متحد به حمله جدید رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق واکنش نشان داد و عنوان کرد: رژیم اسراییل درست در زمانی که مردم کشورهای عضو سازمان ملل متحد کریسمس و سال نو را جشن می گیرند و برقراری صلح و رفاه و ثبات در جهان را درخواست می کنند، قوانین بین المللی و اصول و مفاد منشور سازمان ملل متحد را زیرپا می گذارد و تجاوز جدیدی علیه سوریه انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی سوریه سانا، وزارت امور خارجه سوریه افزود: تجاوز اسراییل به فرودگاه بین المللی دمشق چیزی جز حلقه جدیدی از جنایات اسراییل و هدف قرار دادن مستقیم سوریه و مردم ثابت قدم آن که به دفاع از حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی خود پایبند هستند، نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دولت سوریه به تجاوز بامدادی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق

واکنش دولت سوریه به تجاوز بامدادی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق