مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:002023-01-02سياسي

جلوی انحصار و قیمت های کاذب در مناقصات و قراردادهای شهری اهواز گرفته شود


استاندار خوزستان در نشست با اعضای شورای شهر و شهرداری اهواز گفت: در اجرای پروژه ها و اقدامات شهری از مردم نظرخواهی شود و با استفاده از نظرسنجی ها سعی کنید اقدامات عمرانی به نحوی باشد که موجب رضایت عمومی شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در نشست با اعضای شورای شهر و شهرداری اهواز گفت: در اجرای پروژه ها و اقدامات شهری از مردم نظرخواهی شود و با استفاده از نظرسنجی ها سعی کنید اقدامات عمرانی به نحوی باشد که موجب رضایت عمومی شود.

علی اکبر حسینی محراب در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار اهواز که امروز (12 دی ماه) انجام شد، گفت: در مشکلات نباید مسئولیت ها را بر عهده همدیگر قرار دهیم چرا که با این رویکرد کارها جلو نمی رود.

باید دست به دست هم دهیم و با اتکال به خداوند و نفس خود مشکلات را به تدریج کاهش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: در مدیریت شهری باید از نیروهای متخصص و کارآمد و همچنین از تکنولوژی های دانش بنیان، جمع آوری داده ها و هوش مصنوعی استفاده شود.

استاندار خوزستان گفت: در اجرای پروژه ها و اقدامات شهری از مردم نظرخواهی شود و با استفاده از نظرسنجی ها سعی کنید اقدامات عمرانی به نحوی باشد که موجب رضایت عمومی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی انحصار و قیمت های کاذب در مناقصات و قراردادهای شهری اهواز گرفته شود

جلوی انحصار و قیمت های کاذب در مناقصات و قراردادهای شهری اهواز گرفته شود