مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:352023-01-02سياسي

برنامه سازان و مجریان «رادیو مقاومت» پاسخگوی مردم می شوند


جمعی از برنامه سازان و مجریان رادیو مقاومت فردا از ساعت 10 تا 11 صبح در اداره کل روابط عمومی صداوسیما پاسخگوی مخاطبان خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمعی از مدیران، برنامه سازان، مجریان و عوامل رادیو مقاومت فردا سه شنبه 13 دی ماه در اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما حضور پیدا کرده و از طریق 162 به تلفن های مردمی پاسخ خواهند داد.

رضا کوچک زاده مدیر رادیو مقاومت، نوشین رهگذر مدیر تولید و تامین رادیو و تهیه کننده، محمد بخشایش تهیه کننده برنامه مرد میدان که هر روز ساعت 9 تا 12 روی آنتن است، فاطمه نیرومند گوینده ای برنامه، امیرحسین ثقفی تهیه کننده برنامه سرباز آرامش که هر شب ساعت 21 تا 24 بامداد روی آنتن است به همراه سیدحامد حسینی گوینده این برنامه، بهزاد محمودزاده تهیه کننده برنامه سلام سردار که هر روز ساعت 7 تا 9 صبح روی آنتن است، حمید عبیری مجری عصر مقاومت ، سیده فاطمه شعار تهیه کننده مستند رادیویی فیروزه سرخ از جمله کسانی هستند که فردا با مخاطبان گفتگو خواهند کرد.

پاسخگویی به تلفن ها از ساعت 10 تا 11 صبح آغاز می شود و علاقمندان می توانند با برنامه ساز و مجری مورد علاقه خود گفتگو کنند و به ارائه نظرات، پیشنهادها و نقدهایشان بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سازان و مجریان «رادیو مقاومت» پاسخگوی مردم می شوند

برنامه سازان و مجریان «رادیو مقاومت» پاسخگوی مردم می شوند