مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:252023-01-02سياسي

اندرزگاه جوانان زندان مرکزی کرمان به بهره برداری رسید


اندرزگاه جوانان زندان مرکزی کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل احتلاف کشور و معاون قضایی رییس کل دادگستری و معاون توسعه حل اختلاف و مدیرکل زندان های استان، - در دو طبقه به مساحت 890 متر با ظرفیت استاندارد 200 نفر به بهربرداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون رییس قوه قضاییه و هیئت همراه، در راستای سند تحول قضایی و طبقه بندی بهتر زندانیان، ضمن بازدید از قسمت های مختلف زندان مرکزی کرمان از جمله پروژه های عمرانی، دادرسی الکترونیک، فعالیت های فرهنگی و اصلاحی و اندرزگاه نسوان، با حضور در اندرزگاه جوانان این اندرزگاه را افتتاح کرد.

سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان کرمان، در حاشیه این بازدید ضمن گرامی داشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این اندرزگاه در دو طبقه به مساحت 890 متر و با ظرفیت استاندارد 200 نفر، به بهره برداری رسید.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در جمع زندانیان اندرزگاه جوانان ضمن بیان خصوصیات اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی، خطاب به زندانیان اندرزگاه جوانان، گفت: از فرصت های موجود در زندان استفاده کنید تا با شناسایی استعدادهای خود، تهدیدات را به فرصت تبدیل کنید و بازگشتی سعادتمندانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندرزگاه جوانان زندان مرکزی کرمان به بهره برداری رسید

اندرزگاه جوانان زندان مرکزی کرمان به بهره برداری رسید