مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:002023-01-02دانش

معاون علمی خطاب به دهه هشتادی ها:شما بازیگر زیست بوم فناوری هستید


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان خطاب به دانش آموزان فناور دهه هشتادی گفت: شما بازیگران اولیه زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی در کشور هستید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، روح اله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان؛ به همراه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد.

دانش آموزان فناور و نوآور را به نیروهای کارآمد جامعه بدل کنیم روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در این بازدید؛ در جمع دانش آموزان فناور و خلاق دهه هشتادی مستقر در ایستگاه نوآوری شریف حاضر شد و از محصولات فناورانه آنها دیدن کرد.

محصولاتی که با تکیه بر ظرفیت های دانشی و نوآوری های دانش آموزی تولید شده است و می توانند در آینده با دریافت حمایت های مادی و معنوی به محصولات راهبردی و کاربردی در صنایع مختلف بدل شوند.

انواع رباتیک های هوشمند ، کدنویسی های تخصصی ، بازی های رایانه ای ، محصولات راهبردی در مدیریت شهری با استفاده از اینترنت اشیا و غیره که توسط دانش آموزان دهه هشتادی در سطح مدارس و در ایستگاه نوآوری شریف تولید شده اند.

وی خطاب به دانش آموزان توانمند، گفت: وجود شما در کشور بهترین و ارزشمندترین دارایی ایران است و ما وظیفه داریم با حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون علمی خطاب به دهه هشتادی ها:شما بازیگر زیست بوم فناوری هستید

معاون علمی خطاب به دهه هشتادی ها:شما بازیگر زیست بوم فناوری هستید