مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:252023-01-02سياسي

توجه جهاد دانشگاهی به علوم انسانی برای حل مشکلات کشور


رییس جهاددانشگاهی در مراسم تکریم و معارفه معاونان جهاددانشگاهی و رییس دانشگاه علم و فرهنگ اظهار کرد: امیدواریم با توجه به سابقه ای که در جهاددانشگاهی وجود دارد و نیروهای پرظرفیت، - کوشا، تلاشگر و خدوم این نهاد بتوانیم انتظارات رهبری و نظام را برآورده کنیم که خود مسئولیت سنگینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تکریم و معارفه معاونان پژوهش و فناوری؛ آموزش و کارآفرینی؛ فرهنگی؛ پشتیبانی و مدیریت منابع و هماهنگی و امور مجلس و رییس دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی امروز دوشنبه 12 دی ماه با حضور دکتر حسن مسلمی نایینی رییس این نهاد در سالن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی برگزار شد.

دکتر مسلمی نایینی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دکتر کاظمی آشتیانی گفت: دکتر کاظمی کاظمی آشتیانی مبتکر در علوم زیستی بود و در این زمینه برای اولین بار در کشور و دنیا کار بزرگی را انجام داد که پرچم کشور را برافراشت.

وی ادامه داد: توفیقی است در نهادی هستم که افرادی همچون دکتر کاظمی آشتیانی در آن فعالیت کرده است و مطمئن هستیم هنوز هم افرادی همانند ایشان در این نهاد وجود دارند که امیدوارم این افراد را کشف کنیم و کار بزرگی که ایشان در حوزه تحقیقاتی خود انجام داد و مرکز بزرگ رویان را تاسیس کرد ما نیز بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه جهاد دانشگاهی به علوم انسانی برای حل مشکلات کشور

توجه جهاد دانشگاهی به علوم انسانی برای حل مشکلات کشور