مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:252023-01-02فرهنگي

فیلم های جشنواره فیلم فجر در اولویت اکران سال 1402 قرار می گیرند


تعداد دیگری از آثار که فرصت و امکان نمایش داشتند به دلیل شرایط خاص اجتماعی تمایلی به این مسئله نشان نداده و فرصت مهم اکران را علیرغم پیش بینی مشوق ها از دست دادند.

- تعداد دیگری از آثار که فرصت و امکان نمایش داشتند به دلیل شرایط خاص اجتماعی تمایلی به این مسئله نشان نداده و فرصت مهم اکران را علیرغم پیش بینی مشوق ها از دست دادند.

اولویت اکران فیلم در سال 1402 با فیلم های حاضر در چهل و یکمین جشنواره فجر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی تصریح کرد: به طور طبیعی آن دسته از فیلم هایی که در جشنواره فجر شرکت نکرده باشند و یا فرصت چند ماهه اکران را از دست داده باشند در اولویت های بعدی اکران قرار خواهند گرفت.

مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی با اشاره به شرایط ویژه اکران و ضرورت برنامه ریزی برای مدیریت ترافیک فیلم هایی که در صف اکران، پیگیری و تلاش های همه جانبه ای از سوی سازمان سینمایی، شورای راهبردی اکران و شورای صنفی نمایش طی ماه های گذشته صورت پذیرفت، افزود: در راستای حمایت از اکران فیلم های سینمایی، مشوق های گوناگونی از قبیل پخش تیزر تلویزیونی، حذف محدودیت زمانی اکران در صورت فروش و نیز، مشوق های دیگری به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های جشنواره فیلم فجر در اولویت اکران سال 1402 قرار می گیرند

فیلم های جشنواره فیلم فجر در اولویت اکران سال 1402 قرار می گیرند