مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:202023-01-02حوادث

دستگیری کلاهبرداری میلیاردی در قالب شرکت های صوری و کاغذی


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک نفر به اتهام کلاهبرداری به مبلغ بیش از 280 میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک نفر به اتهام کلاهبرداری به مبلغ بیش از 280 میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ملایر، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از آنها با ایجاد شرکت های کاغذی و صوری بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و بررسی مدارک و مستندات شاکیان، با شیوه و شگردهای خاص پلیسی متهمه که اهل شهرستان ملایر و ساکن تهران بود را شناسایی و بعد از حضور در شهرستان ملایر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمه که در مواجهه با مدارک و مستندات چاره ای جز اعتراف نداشت، به بیش از 280 میلیارد ریال کلاهبرداری از بیش از 80 نفر با شیوه و شگرد ایجاد شرکت های صوری و کاغذی و وعده سرمایه گذاری در بورس و پرداخت سودهای هنگفت به شاکیان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداری میلیاردی در قالب شرکت های صوری و کاغذی

دستگیری کلاهبرداری میلیاردی در قالب شرکت های صوری و کاغذی