مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:302023-01-02اقتصادي

تحقق 86 درصدی برنامه های اشتغالزایی در استان یزد


مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: بر اساس سامانه ملی رصد اشتغال، تاکنون 86 درصد تعهدات استان یزد در این خصوص اشتغالزایی محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، فریبا آیت اللهی پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که دولت وعده تحقق حدود یک میلیون شغل را در کشور داده است، اظهار کرد: در راستای تحقق این وعده، دستگاه های اجرایی مکلف به ثبت اطلاعات اشتغال های ایجادی در سامانه ملی رصد شدند.

وی افزود: سهم استان یزد از این میزان، 18 هزار و 981 نفر ایجاد فرصت شغلی جدید است که با تلاش و هم افزایی مسئولان استان، 86 درصد تعهد اشتغال و ثبت تعداد 16360 نفر در سامانه، تحقق پیدا کرده است و این میزان نشان دهنده تحقق کامل تعهد اشتغال تاکنون در سالجاری است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بنیاد برکت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به ترتیب بیشترین میزان اشتغال را در سامانه رصد ثبت کرده و درصد تحقق اشتغال در حوزه های مختلف به ترتیب مربوط به خدمات، صنعت و کشاورزی بوده است.

آیت الهی تصریح کرد: تحقق صد در صدی ایجاد اشتغال استان تا پایان سال، نیازمند برنامه ریزی، هماهنگی و هم افزایی میان دستگاه های اجرایی متولی می باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 86 درصدی برنامه های اشتغالزایی در استان یزد

تحقق 86 درصدی برنامه های اشتغالزایی در استان یزد