مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:252023-01-02سياسي

«جهان بدون ایران» و «ایران بدون اصفهان» را نمی توان تصور کرد


قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: تصور جهان بدون ایران امری بعید است همانگونه که ایران را بدون اصفهان نمی توان تصور کرد.

آثار تاریخی اصفهان چون نگین انگشتری می درخشند و همه ما وظیفه داریم نسبت به حفظ و مرمت و نگهداری آن اقدام نماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری فارس، اعضای شورای عالی نظارت فنی بر مرمت گنبد مسجد جامع عباسی اصفهان در نشستی با علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گزارش اولیه خود را از بررسی و مشاهدات میدانی ارائه کردند.

سید مرتضی فرشته نژاد، اسکندر مختاری، علیرضا ایزدی و فریبا خطابخش هر یک گزارش مشاهدات و مطالعات و بررسی های خود را ارائه و خواهان توجه بایسته و اهتمام دولت برای حفظ و صیانت از میراث فرهنگی شدند.

  اعضای شورا تصریح کردند که مرمت گنبد مسجد دارای اشکالات اساسی است و اقدامات استحکام بخشی در خصوص مسجد نیز باید صورت گیرد.

دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی با تشکر و قدردانی از اقدمات شورای عالی نظارت فنی بر مرمت مسجد جامع عباسی اصفهان گفت: تصور جهان بدون ایران امری بعید است همانگونه که ایران را بدون اصفهان نمی توان تصور کرد.

آثار تاریخی اصفهان چون نگین انگشتری می درخشند و همه ما وظیفه داریم نسبت به حفظ و مرمت و نگهداری آن نسبت به مأموریت های خود اقدام نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهان بدون ایران» و «ایران بدون اصفهان» را نمی توان تصور کرد

«جهان بدون ایران» و «ایران بدون اصفهان» را نمی توان تصور کرد