مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:502023-01-02سياسي

حمایت از تحصیل بیش از 250 فرزند زندانی در زنجان


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از تحصیل 250 فرزند زندانی در زنجان خبر داد و گفت: حمایت انجمن ها از تحصیل فرزندان زندانی با جدیت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام بنیادی، مدیرکل  زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کمک خیرین و نیکوکاران فهیم استان و همچنین توسعه فعالیت های درآمدزایی در انجمن های زنجان، ابهر و خدابنده بیش از 250فرزندزندانی در حال تحصیل هستند.

مدیرکل  زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان گفت: با تمام توان و با بهره گیری از ابزار رسانه، درصدد تغییر نگرش در جامعه نسبت به موضوع ضرورت حمایت از خانواده زندانیان هستیم تا با این رویکرد بتوانیم گام های موثری جهت مساعدت به این اقشار نیازمند و آسیب پذیر برداریم.

وی تصریح کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته در کنار فعالیت های مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج، انجمن های حمایت زندانیان زنجان، ابهر و خدابنده از آغاز سال تحصیلی تاکنون با پرداخت هزینه های تحصیلی فرزندان زندانی درصدد حمایت از ادامه تحصیل آنان هستند.

بنیادی در ادامه افزود: در زندان ها زمینه های مناسب برای کارهای فرهنگی تربیتی فراهم بوده و بی سوادی نیز زمینه ای مناسب برای سرمایه گذاری آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تحصیل بیش از 250 فرزند زندانی در زنجان

حمایت از تحصیل بیش از 250 فرزند زندانی در زنجان