مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:352023-01-02سياسي

پشتیبانی مجلس از ستاد مبارزه با مواد مخدر در برنامه هفتم


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه هفتم بنا داریم پشتیبانی جدی از ستاد مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم، گفت: در بودجه 1402 نیز بنا بر این است که هرچقدر می توانیم به ستاد کمک کنیم.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه هفتم بنا داریم پشتیبانی جدی از ستاد مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم، گفت: در بودجه 1402 نیز بنا بر این است که هرچقدر می توانیم به ستاد کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکزاد در حاشیه نشست تخصصی مسئولان مبارزه با مواد مخدر کشور با عنوان نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه هوشمند و دانش بنیان با مواد مخدر در عرصه های ملی، منطقه ای و بین المللی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: سردار مومنی کارهای لایحه را از طریق دولت انجام می دهد.

در آن لایحه ما در مجلس نهایت کمک مان را می کنیم تا شریان های اقتصادی سوداگران مواد مخدر ضربه ببیند.

وی با بیان اینکه اختیار لازم برای مبارزه با مواد مخدر به ستاد مبارزه با مواد مخدر داده شود و در کنار آن دستگاه های متولی که باید برای مبارزه بی امان و جلوگیری از بازگشت دوباره معتاد و مبارزه با مواد مخدر صنعتی و روانگردان ها که ریشه خانواده ها را از هم می پاشد، کمک کنند، ادامه داد: از قانون که دوستان به صورت لایحه در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی مجلس از ستاد مبارزه با مواد مخدر در برنامه هفتم

پشتیبانی مجلس از ستاد مبارزه با مواد مخدر در برنامه هفتم