مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:152023-01-02اقتصادي

آخرین آمار بیکاران در بوشهر و شاغلین بومی و غیربومی در عسلویه


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در رابطه با آمار بیکاری در استان گفت: 30 هزار نفر بیکار در بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: تحقق اشتغال در استان به صورت 100 درصد انجام گرفته است.

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: آمار دقیق تحقق اشتغال 104 درصد است که 94 درصد این اشتغال ها در سامانه یکپارچه کشوری تأیید شده است.

  وی با اشاره به رتبه استان بوشهر در رصد اشتغال کشور بیان کرد: ما در رصد اشتغال دستگاه های کشور  رتبه دوم کشور را دارا هستیم.

  کشاورزی در رابطه با رصد عملکردی نسبت به سال 99 گفت: براساس ارزیابی که هفته قبل صورت گرفته در کشور با رصد 15 درصدی با اختلاف بالا استان اول شده ایم.

  این مقام مسؤول با اشاره به اعطای تسهیلات در دولت سیزدهم گفت: یک میلیارد و 446 تومان تسهیلات تبصره 16 و بانک های استان اجرایی شده و اگر هر بانکی تخلفی کند ماهانه به سازمان بازرسی و دیوان عالب کشور پرونده ارسال می شود.

  وی درباره این تسهیلات اظهار کرد: تسهیلات تبصره 16 و 18 در قانون بودجه امسال نیز آمده است و حسن آن نطارت دستگاه های نظارتی مثل دیوان محاسبات و… بر هزینه کرد آن می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار بیکاران در بوشهر و شاغلین بومی و غیربومی در عسلویه

آخرین آمار بیکاران در بوشهر و شاغلین بومی و غیربومی در عسلویه