مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:152023-01-02اجتماعي

آموزش حفاظت محیط زیست به عشایر استان بوشهر آغاز شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به آغاز طرح آموزش حفاظت محیط زیست به عشایر این استان گفت: طرح آموزش حفاظت محیط زیست به عشایر استان بوشهر از دشتستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این طرح آموزشی که با همکاری اداره امور عشایر استان آغاز شده است مسائل محیط زیستی مربوط به عشایر مورد بررسی و مطالب کاربردی و مهم حفاظت از محیط زیست آموزش داده می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ادامه داد: طرح آموزش حفاظت محیط زیست به عشایر استان بوشهر با مشارکت زنان عشایر، دانش آموزان و دامداران آموزش داده می شود.

وی با اشاره به اهمیت همکاری عشایر با محیط زیست و حفاظت از آن افزود: زندگی عشایر با طبیعت عجین شده و این قشر از جامعه از مهمترین حافظان طبیعت به شمار می آیند.

قلی نژاد با اشاره به مواردی همچون همکاری عشایر در خاموش کردن آتش، همیاری افتخاری طبیعت، مطلع کردن محیط بانان برای پیشگیری از شکار، توسعه گردشگری پایدار، همکاری در کاشت درختان بومی و مدیریت پسماندها، حضور عشایر را در مناطق استان غنیمت شمرد.

ارتقای سطح فرهنگ محیط زیست رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تشریح کرد: آموزش صحیح و اثربخش مسائل محیط زیستی در افزایش قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حفاظت محیط زیست به عشایر استان بوشهر آغاز شد

آموزش حفاظت محیط زیست به عشایر استان بوشهر آغاز شد