مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:002023-01-02اقتصادي

بخش گسترده ای از پیشرفت صنعت نفت بر دوش بانوان است


مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده گفت: بخش گسترده ای از پیشرفت صنعت نفت بر دوش بانوان پرتلاش، خلاق و نوآور است و اکنون نگاه ویژه ای به حل مسائل بانوان شاغل در صنعت نفت وجود دارد.

- ایسنا/بوشهر مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده گفت: بخش گسترده ای از پیشرفت صنعت نفت بر دوش بانوان پرتلاش، خلاق و نوآور است و اکنون نگاه ویژه ای به حل مسائل بانوان شاغل در صنعت نفت وجود دارد.

زینب قیصری دوشنبه 12 دی در نشست با مدیرعامل، مدیر منابع انسانی، رییس روابط عمومی و نمایندگان بانوان شاغل رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبی نقش بسیار کلیدی در چرخش اقتصادی کشور دارد و اکنون با همت شما کارکنان پرتلاش این مجموعه، مردم عزیز کشورمان در این روزهای سرد سال با بهرمندی و مصرف بهینه گاز در آرامش و آسایش کامل هستند.

قیصری با تاکید بر نقش بی بدیل بانوان شاغل مجتمع گاز پارس جنوبی در دستاوردها و شکوفایی اقتصاد کشور، بیان کرد: هدف از این سفر بررسی مشکلات بانوان شاغل در پالایشگاه ها و خانواده های ساکن در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی و تلاش برای رفع آن ها است و در سایه همدلی و کارگروهی بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن مسائل و مشکلات مهم را در حوزه قانونی مرتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش گسترده ای از پیشرفت صنعت نفت بر دوش بانوان است

بخش گسترده ای از پیشرفت صنعت نفت بر دوش بانوان است