مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:202023-01-02فرهنگي

معتادان به جان بنای تاریخی کارخانه ریسندگی و بافندگی اهواز افتادند!


رییس انجمن دوستداران میراث فرهنگی خوزستان (تاریانا) با اشاره به بازدیدی که در آبان سال جاری از بنای تاریخی کارخانه ریسندگی و بافندگی اهواز داشته، - معتادان به جان بنای تاریخی کارخانه ریسندگی و بافندگی اهواز افتادند! ایسنا/خوزستان رییس انجمن دوستداران میراث فرهنگی خوزستان (تاریانا) با اشاره به بازدیدی که در آبان سال جاری از بنای تاریخی کارخانه ریسندگی و بافندگی اهواز داشته، گفت: در این کارخانه شاهد صحنه هایی دلخراش بودیم که روح هر انسان اصیل و دلسوزی را می آزارد چراکه تنها بخش باقی مانده بنای این اثر که معروف به برج هواساز است توسط معتادان در حال تخریب بود.

سعید محمدپور در گفت وگو با ایسنا با اظهار اینکه برج هواساز کارخانه ریسندگی و بافندگی اهواز آسیب دیده است، گفت: پس از این مشاهدات و با حضور یگان حفاظت و آتش نشانی از تخریب بیشتر در این کارخانه جلوگیری شد اما با این حال و به رغم پیگری های متعدد این کارخانه همچنان در حال تخریب است.

او با اشاره به اینکه معتادان با هدف یافتن آهن شبانه وارد این کارخانه می شوند تصریح کرد: هم اکنون شاهد تخریب مخفیانه این بنای تاریخی از پشت بنا هستیم و تخریب آن واضح و قابل مشاهده است و اگر همچنان به آن توجه نشود به زودی این اثر با ارزش تاریخی نابود و به دست فراموشی سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان به جان بنای تاریخی کارخانه ریسندگی و بافندگی اهواز افتادند!

معتادان به جان بنای تاریخی کارخانه ریسندگی و بافندگی اهواز افتادند!