مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:352023-01-02سياسي

استکبار به دنبال راهی برای جدایی ملت از دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی در جریان سفر خود به استان یزد صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز های 9، 12 و 13 دیماه، با اشاره به اهمیت مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های شوم استکبار جهانی، - مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه تبیین ارزش های انقلاب اسلامی تنها راه پیروزی در برابر فتنه های شوم استکبار جهانی گفت: مردم بدانند جدایی ملت از دولت فتنه دشمنان علیه امنیت و توسعه پایدار ایران اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی در جریان سفر خود به استان یزد صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز های 9، 12 و 13 دیماه، با اشاره به اهمیت مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های شوم استکبار جهانی، اظهار کرد: ملت ایران در بزنگاه های مختلف در برابر تمام شبهات و فتنه ها ایستادگی کردند و بصیرت خود را در تبعیت از ولایت فقیه به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به اهمیت معرفی و شناخت علامه مصباح یزدی، افزود: آیت الله مصباح در طول عمر با برکت خود همیشه پاسدار انقلاب اسلامی بود و با تمام ظرفیت پای رفع شبهات ماند و ایثارگرانه توطئه های شوم دشمنان علیه ارزش های اسلامی را با تبیین واقعیت ها خنثی کرد.

مشاور مقام معظم رهبری با بیان این که بصیرت افزایی و تبیین مواضع حق لازمه پیروزی در جنگ شناختی امروز است، گفت: دشمن می دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار به دنبال راهی برای جدایی ملت از دولت است

استکبار به دنبال راهی برای جدایی ملت از دولت است