مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:252023-01-02اقتصادي

اثر تحریم بر حج و گرانی ارز بر سفر عراق


رییس سازمان حج و زیارت از سفر هیأت حج ایران به عربستان در هفته آینده خبر داد و درباره تاثیر نرخ ارز بر سفرهای عتبات عراق ، تاثیر تحریم هواپ بر پروازهای حج و پیگیری برقراری عمره در سفر به عربستان سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصادق حسینی گفت: هیأت حج ایران شنبه 17 دی ماه به دعوت وزارت حج و عمره عربستان به این کشور سفر خواهد کرد و مذاکرات حضوری درباره حج 1402 انجام خواهد شد.

او با بیان این که انتظار می رود سهمیه حج امسال ایران حدود 90 هزار نفر باشد، درباره تمهیداتی که برای کاهش مدت زمان سفر حج اندیشیده شده است، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل تحریم های ظالمانه، امکان استفاده از هواپیماهای پهن پیکر برای انتقال و بازگشت زائران وجود ندارد که اگر این مشکل رفع شود، یکی از دلایل افزایش مدت زمان سفر رفع می شود، اما دلایل دیگری همانند جداول پروازی کشور میزبان نیز ازجمله این موارد محسوب می شود که تصمیم گیری دراین باره به عهده آن ها است، اما مطمئنا در این راستا تلاش خواهیم کرد و چانه زنی های لازم برای کوتاهی جداول پروازی را انجام می دهیم.

در این زمینه بخوانید: حج دو نرخی شد/ هزینه حج 1402 مشخص نیست حسینی درباره راه اندازی سفر عمره نیز گفت: ما همیشه پیگیر راه اندازی سفرهای عمره مفرده هستیم؛ چراکه 5 میلیون و 800 هزار نفر در انتظار عمره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر تحریم بر حج و گرانی ارز بر سفر عراق

اثر تحریم بر حج و گرانی ارز بر سفر عراق