مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:152023-01-02سياسي

ایران کانون رویش حاج قاسم ها است


سپاه ثارالله کرمان در بیانیه ای اعلام کرد که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه ثارالله کرمان در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها بیانیه ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است؛ در آستانه سومین سالگرد ترور ناجونمردانه بزرگترین اسطوره مبارزه با تروریسم هستیم، بزرگ مردی که شهادتش جهان اسلام را در بهت حیرت فرو برد که چگونه آمریکایی های جنایتکار انتقام نابودی داعش از مرد اصلی مقابله بین المللی با تروریسم را گرفتند! هیچ چیز جز شهادت، پاداش مجاهدان فی سبیل الله خصوصاً سپهبد شهید سلیمانی نبود، که به واقع مصداق آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود؛ او در دو جهان جاودانه شد و به آرزوی دیرینه اش رسید و به یاران شهیدش پیوست.

همزمانی سالروز شهادتش با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که غیرت و مردانگی و علمداری و جان برکف بودنش؛ تداعی گر یگانه علمدار کربلا؛ اولاد زهرا سلام الله علیها در ذهن ها و یادهاست.

اما این حادثه تلخ منشأ تحولات بزرگ روحی در ملت و جوانان ما و غرب آسیا شده است.

شهادت شهید سرافراز، سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای والام مقام، از جمله شهدای حوادث تروریستی اخیر، آن ها در خیال باطل خود فکر نکند که با ترور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران کانون رویش حاج قاسم ها است

ایران کانون رویش حاج قاسم ها است