مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:452023-01-02سياسي

خاطراتی شنیدنی از سردار دل ها


مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و سومین سالگرد شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، شب گذشته 11 دی نشست سردار دلها در فرهنگسرای ابن حسام جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

- حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در این جلسه گفت: شهید سلیمانی به درستی مرد میدان و مرد عمل بود؛ این مرد خود را سرباز وطن می دانست و ارادت ایشان به مقام معظم رهبری بسیار زیاد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حاج قاسم سلیمانی عارفی کامل بود که در دنیای امروز و شاید تا سال ها شخصیتی مانند او را نبینیم؛ او علاقه وافری به شهادت داشت و نمازهای خالصانه و خاضعانه ایشان حکایت از همین امر دارد.

مرادی با بیان اینکه علاقه و تعصب ایشان به اهل بیت(ع) زبانزد خاص و عام بود و ایشان ولایت فقیه را تنها نسخه نجات بخش برای اسلام می دانست، تصریح کرد: شهید سلیمانی وجود خود را نذر ملت ایران و اسلام کرده بود.

وی با اشاره به ادب حاج قاسم نسبت به خانواده شهدا، یادآور شد: عقیده پاک سردار سلیمانی باعث شد تا ایشان را سردار دل ها صدا بزنند چراکه او رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح داد.

مرادی یادآور شد: رسالت ما در حوزه فرهنگی احیای مکتب حاج قاسم و ترویج آن بین دانشجویان است تا افراد زیادی را بتوانیم در این مکتب و در این راه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطراتی شنیدنی از سردار دل ها

خاطراتی شنیدنی از سردار دل ها