مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:352023-01-02اجتماعي

سونامی اتوبوسهای فرسوده در ارومیه و وعده هایی که محقق نشد


یکی از نکاتی که باید در مورد مدیریت حقوق شهروندی در مدیریت ناوگان حمل و نقل درون شهری بدانید این است که شهروند حق دارد که در هنگام استفاده از اتوبوس های درون شهری بتواند از امکانات سرمایشی یا گرمایشی مناسب همان فصل بهره ببرد و مانعی برای این خواسته فرد .

- ایسنا/آذربایجان غربی یکی از نکاتی که باید در مورد مدیریت حقوق شهروندی در مدیریت ناوگان حمل و نقل درون شهری بدانید این است که شهروند حق دارد که در هنگام استفاده از اتوبوس های درون شهری بتواند از امکانات سرمایشی یا گرمایشی مناسب همان فصل بهره ببرد و مانعی برای این خواسته فرد وجود نداشته باشد اما متاسفانه این حق هنوز به معنای واقعی کلمه در ناوگان درون شهری ارومیه به حقدار نرسیده است.

  فصل زمستان نشستن روی صندلی های سرد بسیار آزار دهنده است و هربار ما شاهد انتشار اخباری از سوی مسئولین امر مبنی بر نوسازی اتوبوسهای درون شهری هستیم اما با انتخاب رندمی اتوبوسها در روزهای سرد زمستان و چله داغ تابستان، بویی از نوسازی در ناوگان عمومی این شهر نمی بینیم.

خبری از سیستم گرمایشی در زمستان و کولر در تابستان در اتوبوسهای شهری ارومیه نیست.

اکنون با گذشت چندین ماه از انتشار خبر مسرت بخش افزوده شدن اتوبوس نو به ناوگان حمل و نقل عمومی و تحویل اتوبوسها توسط شهرداری ارومیه، هنوز رد پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی اتوبوسهای فرسوده در ارومیه و وعده هایی که محقق نشد

سونامی اتوبوسهای فرسوده در ارومیه و وعده هایی که محقق نشد