مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:202023-01-02دانش

دانشجویان با عضویت در کانون هلال احمر حس مفید بودن را تجربه می کنند


دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور ایلام با تشریح برنامه های این کانون گفت: حس مفید بودن و تقید به اهداف بشر دوستانه جمعیت از جمله ره آوردهای حضور دانشجویان در این کانون است.

- ایسنا/ایلام دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور ایلام با تشریح برنامه های این کانون گفت: حس مفید بودن و تقید به اهداف بشر دوستانه جمعیت از جمله ره آوردهای حضور دانشجویان در این کانون است.

مهدی ایوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر که زیر مجموعه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قرار دارد به دنبال ایجاد کردن بستر پرنشاط و فعالی است که دانشجو علاوه بر فراگرفتن مطالب آموزشی از بودن در این فضا حس مفید بودن و لذت را ببرد و فعالیت های مختلف باعث خستگی و دوری فرد نشود.

وی با بیان اینکه تلاش هستیم با ایجاد محیطی سرزنده و شاداب بستر بسیار مفیدی برای دانشجویان ایجاد کنیم، گفت: برگزاری جلسه هم اندیشی آشنایی با کانون هلال احمر که به صورت مستمر برگزار می شود زمینه آشنایی بیشتر دانشجویان و جذب آنان را فراهم کرده است.

دبیر کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور ایلام برگزاری ایستگاه سلامت را از دیگر برنامه های این کانون اعلام و تصریح کرد: در این ایستگاه خدمات متنوعی مانند مشاوره سلامت در رابطه با بیماری های خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با عضویت در کانون هلال احمر حس مفید بودن را تجربه می کنند

دانشجویان با عضویت در کانون هلال احمر حس مفید بودن را تجربه می کنند