مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 07:002023-01-02فرهنگي

چه آثاری به فجر چهل ویکم می رسند؟/ متنوع و پرشور


طبق گفته وزیر ارشاد، فیلم های ارسالی برای جشنواره فجر بیش از سال گذشته بوده و با نگاهی به پروژه های اخیراً ساخته شده، تعداد چشمگیری از آثار مستعد حضور در جشنواره هستند.

- خبرگزاری فارس-گروه سینما: سال گذشته در چنین روزهایی همه گمانه زنی ها درباره فیلم های حاضر در جشنواره فجر به پایان رسیده بود و چهلمین دوره این جشنواره فهرست نهایی فیلم هایش را شناخته بود؛ اما امسال لحظه شماری برای اعلام این فهرست همچنان ادامه دارد.

فهرستی که می بایست از بین بیش از 75 فیلم ارسالی به دبیرخانه داوری و انتخاب شود.

تعداد فیلم های ارسالی به دبیرخانه جشنواره فجر امسال، به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر از سال گذشته است که این افزایش و این استقبال، نشان از پنبه شدن همه دسیسه هایی دارد که ضدانقلاب در ماه های اخیر برای تحریم و رکود جشنواره رشته بود و برخی سلبریتی ها هم همصدایش شده بودند؛ سلبریتی هایی که عموما بخش عظیمی از اعتبار امروزشان را روی صحنه همین جشنواره به دست آورده اند! شفاف ترین اطلاعاتی که تا لحظه تنظیم این گزارش، از فیلم های جشنواره امسال در دست است، همین تعداد فزاینده آن هاست و اینکه کدام فیلم ها شانس حضور در لیست امسال را دارند، هنوز مشخص نیست اما با نگاهی به فعالیت های سینمایی اخیر مجموعه ها و کارگردانان شاخص، می توان حدس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه آثاری به فجر چهل ویکم می رسند؟/ متنوع و پرشور

چه آثاری به فجر چهل ویکم می رسند؟/ متنوع و پرشور