مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 21:502023-01-01سياسي

مخبر: خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ است


خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آن ها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.

- به گزرش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر شامگاه یکشنبه با حضور در منزل مادر شهید روبرت لازار با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا، تصریح کرد: امنیت و استقلال ایران مدیون فداکاری شهداست و ما باید قدردان از خودگذشتگی آن ها باشیم و تلاش کنیم تا در مسیری که آن ها پیموده اند، حرکت کنیم.

معاون اول رییس جمهور افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آن ها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.

 مخبر، میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی را به خانواده این شهید والامقام تبریک گفت و برای مادر شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

در این دیدار خانواده معظم شهید لازار نیز در سخنانی به شرح خاطرات و بیان ویژگی های اخلاقی این شهید گرانقدر پرداختند و برای رهبر معظم انقلاب، مسئولین و همه ایرانیان در این ایام آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است شهید روبرت لازار در سن 22 سالگی در تاریخ 31 تیر 1367 در میمک به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در آرمستان آشوریان تهران آرمیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ است

مخبر: خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ است