مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 21:152023-01-01سياسي

انقلاب توانسته قابلیت های بزرگ و متحیری برای جهان اسلام به وجود بیاورد


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: انقلاب اسلامی و ملت ما با مجاهدت 43 ساله هم در دوران حیات امام خمینی(ره) و در دوران مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توانسته قابلیت های بزرگ و متحیری برای جهان اسلام به وجود بیاورد.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: انقلاب اسلامی و ملت ما با مجاهدت 43 ساله هم در دوران حیات امام خمینی(ره) و در دوران مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توانسته قابلیت های بزرگ و متحیری برای جهان اسلام به وجود بیاورد.

سردار حسین معروفی شامگاه یکشنبه 11 دی ماه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان، بیان کرد: انقلاب اسلامی و ملت ما با مجاهدت 43 ساله هم در دوران حیات امام خمینی(ره) و در دوران مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توانسته قابلیت های بزرگ و متحیری برای جهان اسلام به وجود بیاورد و خروجی های زیادی باعث شرف، بزرگی، مقاومت، افتخار و بازدارندگی ملت بزرگوار است که اگر بخواهیم این فهرست و دستاوردها را بیان کنیم زمانی زیادی را تنها برای بیان آن وقت بگذاریم.

وی هوشمندی ملت ایران را یکی از این ظرفیت ها دانست و ادامه داد: ملت ایران در پرتو منطق دین، اهل بیت و انقلاب ملی هوشمند است و راهبردی که امروز دشمن به عنوان راهبرد انشقاق قومی و مذهبی در کشور در دستور کار خود گذاشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب توانسته قابلیت های بزرگ و متحیری برای جهان اسلام به وجود بیاورد

انقلاب توانسته قابلیت های بزرگ و متحیری برای جهان اسلام به وجود بیاورد