مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:502023-01-01اقتصادي

هزار و 614 بیمار سرطانی و خاص هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: هزار و 614 بیمار سرطانی، زمین گیر و بیمارخاص زیرپوشش این کمیته از خدمات حمایتی و درمانی بهره مند هستند.

- بندرعباس- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: هزار و 614 بیمار سرطانی، زمین گیر و بیمارخاص زیرپوشش این کمیته از خدمات حمایتی و درمانی بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید باسره بیان داشت: درمان بیماران سخت درمان (صعب العلاج) هزینه های بسیار سنگینی برای خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد به دنبال دارد که در سال جاری بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان بابت کمک هزینه های درمانی به این بیماران پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون تومان برای هزینه های فرانشیز خدمات درمانی نیازمندان هرمزگانی توسط کمیته امداد در 9 ماهه سال 1401پ رداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: حق بیمه ای که بیمار باید بپردازد (فرانشیز درمانی) یکی از مهم ترین اقدام های این نهاد برای تأمین بار مالی مشکلات درمانی و دارویی خانواده های نیازمند تحت حمایت است.

وی یکی دیگر از فعالیت های درمانی این نهاد را ارتقای شاخص های بهداشتی در بین مددجویان عنوان کرد و یادآور شد: همچنین کمیته امداد استان برای ارتقای بهداشتی مددجویان امسال تعداد چهار هزار و 110 بسته بهداشتی که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 614 بیمار سرطانی و خاص هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد هستند

هزار و 614 بیمار سرطانی و خاص هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد هستند