مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:502023-01-01اجتماعي

پویش همگانی بذر کاری و نهال کاری در 25 هکتار از عرصه ملی شلالدون


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش مردمی بذرکاری با هدف تقویت پوشش گیاهی در25 هکتار از عرصه های منابع طبیعی شلالدون باشت(امروز) اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران گودرز باقری فرد عصر امروز در پویش همگانی بذرکاری در منطقه شلالدون باشت اظهار کرد: برای اجرای این پویش همگانی، کاشت گونه های بادام و بلوط انجام شد.

وی بیان کرد: در سال های گذشته جنگل های برخی از منطقه گردشگری شلالدون بر اثر آفت، آتش سوزی و بیماری خشکیدگی بلوط و خکشکسالی دچار خسارت شدیدی شده بودند.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون پویش همگانی بذرکاری برای احیای 2 هزار هکتار از جنگل های زاگرس در استان با حضور اقشار مختلف مردم، طبیعت دوستان، دستگاه های اجرایی در استان در دست اجراست.

وی گفت: برای اجرای این پویش همگانی، کاشت گونه های بادام ، بلوط، زالزالک و ارژن در نظر گرفته شده است.

باقری فرد عنوان کرد: عملیات بذر کاری در اراضی جنگلی آسیب دیده ناشی از آتش سوزی، خشکسالی، آفات و خشکیدگی بلوط این استان تا پایان سالجاری اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: بذر کاری با همکاری و مشارکت حداکثری تشکل های مردمی و دستگاه های دولتی از جمله جهاد کشاورزی، دادگستری، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، هلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش همگانی بذر کاری و نهال کاری در 25 هکتار از عرصه ملی شلالدون

پویش همگانی بذر کاری و نهال کاری در 25 هکتار از عرصه ملی شلالدون