مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:502023-01-01بين الملل

اثبات ادعای دروغین غرب درباره آزادی رسانه توسط قانونگذار اروپایی


نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز در اثبات ادعاهای دروغین غرب درباره آزادی رسانه اعلام کرد: اروپا می گوید روزنامه نگار نباید به خاطر انجام کارش مجازات شود، - اما آسانژ در زندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مایک والاس (Mick Wallace) نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنرانی خود در این نهاد ادعاها درباره آزادی رسانه و خبرنگاران در کشورهای غربی را با نمونه ای عینی به چالش کشید.

نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا در پیامی توییتری در این خصوص نوشت: اتحادیه اروپا می گوید که رسانه های آزاد مستقل برای هر دموکراسی حیاتی است؛ اما رسانه های جریان اصلی در اتحادیه اروپا مستقل نیستند، (بلکه) منافع اختصاص یافته، آن ها را کنترل می کند.

مایک والاس در این باره اضافه کرد: اتحادیه اروپا می گوید یک روزنامه نگار نباید به خاطر انجام کارش مجازات شود، اما جولیان آسانژ به دلیل افشای جنایات جنگی آمریکا و ناتو در زندان است.

وی در این ارتباط افزود: ما اینجا چه کاری برای حفاظت از جولیان آسانژ که بیش از 4 سال است که در زندان به سر می برد، و قبل از آن 6 سال در سفارت اکوادور محبوس بود، انجام داده ایم؟ برای این که شاهد باشیم به آزادی رسیده و از زندان به دلیل گفتن حقیقت آزاد شده، چه کار کرده ایم؟ آسانژ از آوریل 2019، زمانی که پس از لغو وضعیت پناهندگی کیتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثبات ادعای دروغین غرب درباره آزادی رسانه توسط قانونگذار اروپایی

اثبات ادعای دروغین غرب درباره آزادی رسانه توسط قانونگذار اروپایی