مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:452023-01-01سياسي

درخواست دلخوش برای توقف رسیدگی به طرح مالیات بر عایدی سرمایه


نماینده مردم صومعه سرا در جریان رسیدگی به طرح مالیات بر عایدی سرمایه (مالیات بر سوداگری و سفته بازی) در اخطاری خواستار توقف رسیدگی به طرح مالیات بر عایدی سرمایه در صحن مجلس شد.

- نماینده مردم صومعه سرا در جریان رسیدگی به طرح مالیات بر عایدی سرمایه (مالیات بر سوداگری و سفته بازی) در اخطاری خواستار توقف رسیدگی به طرح مالیات بر عایدی سرمایه در صحن مجلس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کاظم دلخوش اباتری در جلسه نوبت عصر امروز یکشنبه مجلس در جریان رسیدگی به طرح مالیات بر عایدی سرمایه (مالیات بر سوداگری و سفته بازی) در اخطاری خطاب به عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: جنابعالی که رییس فعلی صحن مجلس هستید، شرایط را نسبت به طرح ها و لوایح نگاه کنید؛ اولا که باید این موضوع در قالب لایحه رسیدگی می شد.

وی با طرح این پرسش که در شرایط فعلی اقتصادی و بحران های موجود که مجلس نیز در این زمینه دغدغه دارد، هیئت رییسه مجلس به چه دلیل این طرح را به صحن می آورد؟ اظهار کرد: باید به مردم برای اظهار دارایی های شان اعتماد کنیم و خوداظهاری هایی که در حال انجام است نشان از این است که حاکمیت به مردم اعتماد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دلخوش برای توقف رسیدگی به طرح مالیات بر عایدی سرمایه

درخواست دلخوش برای توقف رسیدگی به طرح مالیات بر عایدی سرمایه