مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:052023-01-01حوادث

مجروح شدن مامور یگان حفاظت لردگان توسط قاچاقچیان چوب


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در منطقه سردشت لردگان دراثر برخورد خودرو افراد متخلف و قاچاقچیان چوب با یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری این فرد دچار مجروحیت شد.

- صادق محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مجروح شدن یکی از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری توسط قاچاقچیان چوب، اظهار کرد: در یکی از ایست های بازرسی یگان حفاظت که جهت جلوگیری از قاچاق چوب در استان ایجاد شده اند متاسفانه پس از اعلام ایست توسط ماموران، راننده از توقف امتناع کرده و درنتیجه بر اثر برخورد خودرو افراد متخلف با یکی از ماموران یگان حفاظت این فرد از ناحیه سینه و دست دچار مصدومیت شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری افزود: خودرو افراد متخلف شناسایی شده و اقدامات قضایی لازم جهت دستگیری آن ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: حادثه رخ داده برای مامور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در منطقه سردشت لردگان اتفاق افتاده و خودرو افراد متخلف نیز حاوی چوب های جنگلی قاچاق بوده که به همین علت این اشخاص در برخورد با ایست بازرسی از توقف خودداری کرده و موجب مجروحیت این مامور شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن مامور یگان حفاظت لردگان توسط قاچاقچیان چوب

مجروح شدن مامور یگان حفاظت لردگان توسط قاچاقچیان چوب