مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:052023-01-01سياسي

فراخوان حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو


ناشران فعال، آژانس های ادبی، تشکل های صنفی نشر، نهادها و مؤسسات فرهنگی سراسر کشور برای مشارکت در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو و معرفی آثار برتر ایرانی می توانند تا هجدهم دی ماه 1401 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ناشران فعال، آژانس های ادبی، تشکل های صنفی نشر، نهادها و مؤسسات فرهنگی سراسر کشور برای مشارکت در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو و معرفی آثار برتر ایرانی می توانند تا هجدهم دی ماه 1401 به ketab.

ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران با برپایی غرفه ملّی جمهوری اسلامی ایران و با هدف گسترش و توسعه نشر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو از ششم تا چهاردهم اسفندماه 1401 شرکت خواهد کرد.

 در بخشی از غرفه ایران به متقاضیان واجد شرایط فضا اختصاص داده می شود و کتاب های منتخب تا سقف معین به صورت رایگان به نمایشگاه ارسال می شوند.

بر اساس این فراخوان، خانه کتاب و ادبیات ایران تنها مسئولیت ارسال کتاب ها را برعهده دارد و بازگشت کتاب های ارسالی، به ایران امکان پذیر نیست.

بدیهی است کلیه هزینه ها و اقدامات مربوط به بلیت هواپیما، اقامت و رفت وآمد نماینده یا نمایندگان اعزامی، برعهده متقاضی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو

فراخوان حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو