مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:452023-01-01فرهنگي

کتاب «گفت و گوهای فرهنگی» منتشر شد


مبانی نظری و روش های کاربردی» به قلم طاهره جهان پرور و محمدمهدی جهان پرور توسط انتشارات دانشگاه صدا و سیما منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب گفت و گوهای فرهنگی: مبانی نظری و روش های کاربردی به قلم طاهره جهان پرور و محمدمهدی جهان پرور توسط انتشارات دانشگاه صدا و سیما منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب گفت و گوهای فرهنگی: مبانی نظری و روش های کاربردی به قلم طاهره جهان پرور و محمدمهدی جهان پرور به تازگی توسط انتشارات دانشگاه صداوسیما منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب بر اساس ایده گفتگوهای فرهنگی و رویکردی نوین در دیپلماسی فرهنگی شکل گرفته است.

این اثر به برقراری تعامل و روابط فرهنگی میان جمعی از نخبگان مجامع علمی و فرهنگی دنیا اشاره دارد که با نشان دادن واکنش اولیه افراد در ارتباط متقابل با یکدیگر در قالب گفتگو، ویژگی منحصر بفرد آن را در قلمرو فرهنگی توصیف می کند.

در این نوشتار گفت وگوی فرهنگی کارساز با به کارگیری سیاست های اعتدال گرایانه، مانند تشکیل کمیته های فرهنگی مشترک چندجانبه و طراحی نقشه فرهنگی با اهداف و ارزش های مشترک از مجموع کشورها به دنبال روش های تعامل میان جوامع مختلف فارغ از تفاوت ها است و با توجه به اهمیت تعاملات فرهنگی در توسعه روابط و مناسبات کشورها و ضرورت شناخت علمی و طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «گفت و گوهای فرهنگی» منتشر شد

کتاب «گفت و گوهای فرهنگی» منتشر شد