مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:452023-01-01سياسي

شرکت بیش از 40 هزار دانش آموز در پویش هیس طوری


بالاترین آمار را در نحوه آشنایی دانش آموزان با پویش هیس طوری به خود اختصاص داده اند که به ترتیب 59/41درصد شاد، 83/22 درصد تلویزیون و 73/12 درصد مدرسه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی شریفی دبیر پویش هیس طوری با اشاره به اهمیت برگزاری این پویش که ویژه نوجوانان در کشور است گفت: پویش هیس طوری که با هدف مطالعه و کنشگری نوجوانان در برابر سرگذشت جهان و تاریخ استعمار در حال برگزاری است با استقبال خوبی از طرف جامعه هدف این پویش رو به رو شده است.

وی با یادآوری اهداف پویش هیس طوری به عنوان یک مسابقه ملی کتابخوانی برای دهه هشتادی ها افزود: این پویش با هدف آگاهی نوجوانان با تاریخ 400 ساله استعمار تا حدود 80 سال اخیر برنامه ریزی شده و تا امروز بیش از 40 هزار و 454 دانش آموز در این پویش شرکت کرده اند.

دبیر پویش هیس طوری، آشنایی دانش آموزان با پویش هیس طوری را از طریق اپلیکیشن شاد 59/41 درصد اعلام کرد و گفت: اپلیکیشن شاد، تلویزیون و مدرسه بالاترین آمار را در نحوه آشنایی دانش آموزان با پویش هیس طوری به خود اختصاص داده اند که به ترتیب 59/41 درصد شاد، 83/22 درصد تلویزیون و 73/12 درصد مدرسه است.

وی تعداد شرکت کنندگان دانش آموزان دختر را نسبت به پسران بیشتر دانست و افزود: تا امروز درصد شرکت کنندگان و کنش گری دانش آموزان دختر نسبت به دانش آموزان پسر بیشتر بوده و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 40 هزار دانش آموز در پویش هیس طوری

شرکت بیش از 40 هزار دانش آموز در پویش هیس طوری