مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:152023-01-01اقتصادي

دومین میدان بار مرکزی کرج راه اندازی می شود


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از پیگیری برای جانمایی محل احداث دومین میدان بار مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید دانشی کهن روز یکشنبه11 دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: بر مبنای پیگیری های صورت گرفته بنا است، دومین میدان بار مرکزی کرج با کارکردی استانی راه اندازی شود.

حمید دانشی کهن توضیح داد: بر این اساس، این گزینه وجود دارد که این مجموعه در فضایی خارج از کرج احداث شود تا دسترسی همه استان به این مجموعه به راحتی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: به زودی کارگروهی با محوریت استانداری البرز و با حضور نمایندگانی از اداره کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج تشکیل می شود تا بحث معرفی زمین های پیشنهادی مناسب برای احداث این میدان با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد.

این مسئول تصریح کرد: پس از مشخص شدن محل احداث این میدان، فرایند تملک و واگذاری آن با جدیت پیگیری خواهد شد تا بعد از آن، فاز اجرایی و احداث آن آغاز شود.

دانشی کهن با تاکید بر اینکه در صورت جانمایی زمین مناسب و اختصاص اعتبار لازم، می توان امیدوار بود که دومین میدان بار مرکزی البرز در بازه زمانی کوتاهی به بهره برداری برسد، افزود: خوشبختانه استانداری البرز با جدیت پیگیر راه اندازی این میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین میدان بار مرکزی کرج راه اندازی می شود

دومین میدان بار مرکزی کرج راه اندازی می شود