مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:302023-01-01اقتصادي

تلویزیون گیمینگ اقتصادی سونی X85K مدل 2022


پس از خرید PS5، مرحله بعدی، خرید تلویزیون گیمینگ است.

در این مطلب ما قصد داریم اقتصادی ترین تلویزیون گیمینگ سونی X85K را زیر ذره بین بررسی قرار بدهیم تا ببینیم آیا به همان اندازه که در ارائه تصویر زیبا توانسته خودی نشان بدهد، - سونی در این سال همچنین از سری تلویزیون های گیمینگ خودش رونمایی کرد که شامل LEDها و اولدها بودند و ویژگی های مشترک آن ها شامل رفرش ریت 120 هرتز، پورت HDMI2.

1، رفرش ریت متغییر (VRR)، میزان تاخیر پایین برای حرکات صفحه نمایش و HDR و کیفیت تصویر 4K می باشند.

باید دقت داشته باشیم که مدل های اولد، گران تر از LEDهای گیمینگ هستند اما از طرفی کیفیت تصویر هیچ کدام از ال ای دی ها به گرد پای اولدها نمی رسد؛ پس می بینیم که هیچ گرانی بی دلیل نیست.

اکنون سه تلویزیون A80K ،A90K و A95K حرفه ای ترین گیمینگ های سونی در این سال به شمار می آیند که سر سازگاری با PS5 را دارند و می توانند با گیمرهای حرفه ای دست دوستی بدهند.

تلویزیون اقتصادی گیمینگ؛ X85K باید با این واقعیت کنار بیاییم که روند پیشرفت در صنعت بازی، منتظر ما نمی ماند و اگر پا به پای آن حرکت نکنیم، جا می مانیم.

حال شاید برایتان سوال باشد که چرا تا بحث گیمینگ می شود تلویزیون های سونی را به یاد می آوریم؟ در واقع سونی مالک PS5 است که تا به امروز جدیدترین نسخه کنسول های بازی PS است و این به خوبی با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون گیمینگ اقتصادی سونی X85K مدل 2022

تلویزیون گیمینگ اقتصادی سونی X85K مدل 2022