مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:002023-01-01سياسي

دانشگاه پیام نور ایلام میزبان یک شهید گمنام شد


امروز یکشنبه 11 دی، دانشگاه پیام نور ایلام میزبان یک شهید گمنام بود، قهرمانی که نام خود را در گمنامی یافته و مردم و دانشگاهیان پروانه وار شمع وجودش را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند.

- حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در دانشگاه پیام نور استان ، اظهار کرد: شهدا زمانی آمده اند که جامعه شدیدا به رحمت این عزیزان نیازمند است تا غفلت زدایی کنند و غبارهای دنیاخواهی و فزون طلبی ها را زدوده و صراط مستقیم نمایان تر شود.

وی گفت: شهدا مقامی عالی دارند، رزمنده ای که لباس رزم را بر تن می کند و راهی جبهه می شود و از هوای نفس خود عبور می کند و از پدر و مادر و زن و فرزند و آرزوی رسیدن به مقامات و درخشش در جایگاه های علمی و اجتماعی را کنار می زند و به سمت خدا می رود و جذبه های دنیوی را کنار می زند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه فضای شهادت و جهاد کشور را بیمه کرد، ادامه داد: شهدا با تاسی از مادر ائمه از نام خود گذشتند تا امامت و ولایت جاودانه بماند.

کریمی تبار تصریح کرد: خدا این نعمت را به استان داد تا دانشگاه های استان میزبان امامزادگان عشق باشند تا شهدا به عنوان دانش آموختگان دانشگاه ایمان و هجرت و شهادت همواره برای دانشجویان و اساتید راه اخلاص و خدمت وایثار را بازآموزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور ایلام میزبان یک شهید گمنام شد

دانشگاه پیام نور ایلام میزبان یک شهید گمنام شد