مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:252023-01-01سياسي

تنها راه برون رفت از مشکلات استفاده از توان داخلی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تجربه نشان داده است تنها راه برون رفت از مشکلات و حرکت در مسیر شکوفایی دانشگاه و دانشکده ها، خودکفایی و اتکا به توانمندی های داخلی است.

- دکتر بهمن نقی پور، یکشنبه، 11 دیماه، در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشکده علوم نوین پزشکی اظهار کرد: در مسیر پیشرفت های علمی و رفع موانع، بهترین راه ممکن، همراهی اساتید دانشکده ها با مسئولین دانشگاه از طریق ارائه راهکارها و ایده های نو است.

وی ادامه داد: با نمایندگان و مسئولین کشوری رایزنی هایی صورت گرفته و گام های مثبتی در جهت رفع مشکلات رفاهی و بحث مسکن اساتید برداشته شده است که نتایج آن به سمع و نظر عزیزان خواهد رسید.

وی افزود: در بحث ایجاد زیرساخت های لازم، اقدامات موثری توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است اما پویایی و حرکت رو به جلو و محرک لوکوموتیو دانشکده، برعهده اساتید هیئت علمی که مهره های اصلی و ستون های یک دانشگاه هستند، است و انتظار می رود اساتید با تلاش مضاعف در این عرصه پیگیر اقدامات موثر باشند.

نقی پور در رابطه با ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و افزایش درآمد اساتید دانشکده گفت: ما از طرح و ایده ای که از طریق مسیرهای قانونی منجر به افزایش درآمد حقوق اساتید شود استقبال می کنیم و همه ظرفیت های دانشگاه را به کار می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه برون رفت از مشکلات استفاده از توان داخلی است

تنها راه برون رفت از مشکلات استفاده از توان داخلی است