مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:552023-01-01اقتصادي

دادستان زنجان به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز نهضت مسکن ملی ورود جدی دارد


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید براینکه دادستان زنجان خرید و فروش امتیاز نهضت مسکن ملی را غیرقانونی اعلام کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید شاهین فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دادستان عمومی و انقلاب زنجان با ارسال نامه ای به ریاست اتاق اصناف استان خواستار ممنوعیت خرید و فروش امتیاز نهضت مسکن ملی شده است، اظهار کرد: دادستان زنجان به این موضوع توجه ویژه ای دارند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: در نامه دادستان عنوان شده که متأسفانه برخی از مشاوران املاک در سطح شهر اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت مسکن ملی می کنند که این اقدام غیرقانونی بوده و ممنوع است.

وی گفت: حتی در مواردی نیز واگذاری این امتیاز همزمان به اشخاص متعدد و با دریافت مبالغی از چندین فرد انجام شده که باعث از دست رفتن سرمایه افراد فریب خورده و افزایش مراجعان به مراجع قضایی شده است.

شاهین فر تاکید کرد: بر اساس اعلام دادستان زنجان از آنجایی که این امتیاز در این مرحله قائم به شخص محسوب می شود و از طرفی واگذاری آن با اهداف طرح منافات دارد که مشخص نبودن اوصاف مورد قرارداد زمینه به روز اختلافات آینده را نیز به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان زنجان به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز نهضت مسکن ملی ورود جدی دارد

دادستان زنجان به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز نهضت مسکن ملی ورود جدی دارد